Simább, gyorsabb, magabiztosabb. A Future Shock először 2016-ban mutatkozott be és azonnal bizonyította a hatékonyságát amikor megnyerték vele a 2018 és 2019-es Paris-Roubaix versenyt. A kormánycsapágy és a kormányszár között helyezkedik el, és a kereket érő döccenő erőkkel pontosan ellentétes irányban mozog, a villa lábaira ható erőkkel szemben. Ennek eredményeként az úton tapasztalt rázkódások és rezgések csökkentése több mint 50%-kal jobb mint a legközelebbi versenytársaink esetében, azokon a döccenéseken, amelyeket általában az országúti kerékpárosok tapasztalnak.
Először is, az új Future Shock 3.0 könnyen beállítható, így minden kerékpáros - pozíciójától függetlenül - sima, súrlódásmentes, 20 mm-es csillapítást kaphat. A korábbi generációhoz képest javítottuk az általános tartósságot, és a Future Shock 3.0 teljesen szervízelhető.
Ez itt egy példa a nanobar és container használatára.